Spółdzielnia mleczarska KaMos postanowiła sprawić, by 2020 rok został choć w pewnym stopniu zapamiętany z innego powodu niż pandemia koronawirusa. Firma stworzyła więc kalendarz na 2021 rok, który mimo iż wizualnie jest po prostu zły, to i tak zrobił furorę wśród internautów i podbił ich serca.
Kalendarz pełen jest bowiem zdjęć uroczo wyglądających zwierzątek, którym towarzyszą produkty firmy KaMos, a także przedmioty nawiązujące do danego miesiąca. W lutym na przykład na obrazku umieszczono serduszka, natomiast w sierpniu – znak Polski Walczącej, a także flagę Polski, co ma oczywiście nawiązywać do Powstania Warszawskiego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wygląda na to, że spółdzielnia mleczarska KaMos zapoczątkowała swego rodzaju trend, bo Wydawnictwo W.A.B. przedstawiło swój nowy, firmowy kalendarz stworzony w podobnym stylu ;).
PS
W maju br. na Twitterze rozpoczęła się nietypowa akcja, w ramach której internauci publikowali posty z różnymi polskimi powiedzeniami – wszystkie jednak rozpoczynały się od zdania „In Poland we don’t say…”. Akcja szybko stała się viralem, a swoje własne odpowiedzi przygotowały popularne marki.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W marcu br. media społecznościowe podbiła akcja pod hasłem #WyzwaniePrzyjęte, w ramach której użytkownicy publikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa. Na viralowy challenge odpowiedziały także niektóre marki.