Spółdzielnia mleczarska KaMos postanowiła sprawić, by 2020 rok został choć w pewnym stopniu zapamiętany z innego powodu niż pandemia koronawirusa. Firma stworzyła więc kalendarz na 2021 rok, który mimo iż wizualnie jest po prostu zły, to i tak zrobił furorę wśród internautów i podbił ich serca.
Kalendarz pełen jest bowiem zdjęć uroczo wyglądających zwierzątek, którym towarzyszą produkty firmy KaMos, a także przedmioty nawiązujące do danego miesiąca. W lutym na przykład na obrazku umieszczono serduszka, natomiast w sierpniu – znak Polski Walczącej, a także flagę Polski, co ma oczywiście nawiązywać do Powstania Warszawskiego.
Zobacz również
Wygląda na to, że spółdzielnia mleczarska KaMos zapoczątkowała swego rodzaju trend, bo Wydawnictwo W.A.B. przedstawiło swój nowy, firmowy kalendarz stworzony w podobnym stylu ;).
PS
W maju br. na Twitterze rozpoczęła się nietypowa akcja, w ramach której internauci publikowali posty z różnymi polskimi powiedzeniami – wszystkie jednak rozpoczynały się od zdania „In Poland we don’t say…”. Akcja szybko stała się viralem, a swoje własne odpowiedzi przygotowały popularne marki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W marcu br. media społecznościowe podbiła akcja pod hasłem #WyzwaniePrzyjęte, w ramach której użytkownicy publikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa. Na viralowy challenge odpowiedziały także niektóre marki.