Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Uber Eats znów dostarczy posiłki do szpitali i wsparcie dla lokalnych restauracji

Uber Eats po raz kolejny bierze udział w akcji dostarczania darmowych posiłków do wybranych szpitali, a w ramach wsparcia lokalnych restauracji wprowadza dodatkowe promocje.
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

Uber już w marcu dołączył do grona firm zaangażowanych we wsparcie społeczności pracowników służby zdrowia. Oprócz przekazania darmowych przejazdów dla medyków, firma dostarczyła także kilka tysięcy posiłków do szpitali w ramach akcji #WzywamyPosiłki. Partnerem strategicznym #WzywamyPosiłki był McDonald’s Polska, który stworzył dedykowane dla walczących z koronawirusem McZestawy Mocy. McDonald’s w ramach samodzielnej inicjatywy zdecydował się w listopadzie przywrócić McZestawy Mocy.Uber Eats dołączył do akcji jako dostawca i co środę pomaga dostarczać ciepłe i bezpieczne posiłki do wybranych placówek medycznych.

– Cieszymy się, że ponownie możemy dostarczać McZestawy Mocy. Wierzymy, że kolejny raz także dostarczymy pracownikom służby zdrowia coś więcej niż posiłki – także wsparcie i podziękowanie w ten sposób za ciężką pracę, którą wykonują – mówi Charity Safford, dyrektor generalny Uber Eats na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią.

Dostawy McZestawów Mocy za pośrednictwem Uber Eats będą realizowane w wybranych szpitalach w czterech miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu oraz Wrocławiu, ale obie firmy nie wykluczają rozszerzenia listy o kolejne placówki.

Wsparcie dla lokalnych restauracji

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma nie ustaje także w wysiłkach na rzecz restauracji, które szczególnie mocno odczuwają skutki pandemii. W ostatnim czasie Uber Eats wprowadził brak prowizji za opcję odbioru osobistego oraz przywrócił funkcję otrzymywania darmowych, dziennych wypłat za zamówienia realizowane za pośrednictwem platformy.

Ponadto firma Uber Eats uruchomiła nową promocję, której celem jest pomoc małym i średnim restauracjom w odkrywaniu ich przez lokalną społeczność. W ramach promocji Uber Eats nie pobiera opłaty za dostawę w przypadku zamówień złożonych z restauracji będących w pobliżu użytkownika, dzięki czemu zamawiający jest bardziej skłonny do wybrania danej oferty, a restauracja zyskuje w ten sposób dodatkowe szanse na finalizację zamówienia. W ten sposób Uber Eats stara się pomóc tym restauracjom w zwiększeniu ich sprzedaży i powiększeniu bazy klientów. Nowa funkcja jest obecnie testowana w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Trójmieście wśród wybranych grup użytkowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Naszym priorytetem jest bycie dobrym partnerem dla restauracji i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc im się rozwijać. Jako firma intensywnie inwestujemy, aby móc zaoferować restauracjom w Polsce narzędzia i technologie niezbędne do rozwoju i przezwyciężenia tych trudnych czasów – dodaje Charity Safford.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się