Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja K2 z kampanią świąteczną PAH

Do grona klientów projektowych Agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku.
O autorze
1 min czytania 2020-12-03

W ramach współpracy Agencja K2 wypracowała strategię mediową oraz koncept kreatywny. K2 odpowiada także za samą realizację działań digital, w tym płatną komunikację w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania influencerskie. O wyborze agencji zdecydowało dobre zrozumienie potrzeb organizacji oraz strategiczne dopasowanie zaproponowanych działań komunikacyjnych do grupy odbiorców 

– Celem kampanii, która rozpocznie się w połowie listopada, jest zbiórka funduszy na działania statutowe PAH. Dzięki uzyskanym środkom, możliwa będzie pomoc osobom cierpiącym w wyniku kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi, a także przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – mówi Maria Bonarowska, specjalistka ds. marketingu PAH. 

W tym roku pomoc humanitarna jest realizowana w niezwykle trudnych warunkach ze względu na pandemię koronawirusa. Jednak uświadomiła także jak bardzo współzależny jest nasz świat i jak ważna jest troska o wszystkich ludzi, żeby poradzić sobie z kryzysem. Kampania realizowana pod hasłem „Jesteśmy w tym razem” ma za zadania pokazać także realny wpływ darczyńców PAH na poprawę losu osób dotkniętych kryzysem humanitarnym.

– Ten rok był niezwykle trudny globalnie, stąd tendencja do skupiania naszej uwagi na najbliższym otoczeniu. To sprawia, że działania pomocowe są trudniejsze niż dotychczas, ale jeszcze bardziej potrzebne. Jeśli nasze kompetencje reklamowe mogą w jakikolwiek sposób pomóc światu, to nasza praca ma sens – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca, która została nawiązana w październiku ma charakter projektowy. Z ramienia agencji pracę zespołu koordynuje Anna Rogalska, Account Executive w Agencji K2. Rogalska od prawie czterech lat związana jest z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. W tym czasie odpowiedzialna była za zarządzenie projektami dla klientów takich jak IKEA, FOX, Unilever czy Link4.

Słuchaj podcastu NowyMarketing