Spot „Never Too Far Down” marki Nike najpopularniejszą reklamą 2020 roku na YouTubie

Spot „Never Too Far Down” marki Nike najpopularniejszą reklamą 2020 roku na YouTubie
YouTube zaprezentował zestawienie dziesięciu najpopularniejszych reklam na platformie w 2020 roku. Na miejscu pierwszy znalazł się spot marki Nike zatytułowany „Never Too Far Down”, który wygenerował 117,7 mln wyświetleń.
O autorze
1 min czytania 2020-12-03

Zbliża się koniec roku, w związku z czym YouTube postanowił przygotować zestawienie dziesięciu reklam, które w 2020 roku biły rekordy popularności na platformie. Jak podkreślili przedstawiciele serwisu, wszystkie spoty łącznie wygenerowały ponad 470 milionów wyświetleń, a także ponad 1,3 miliona polubień.

Do kogo należy zaszczytne pierwsze miejsce? 117,7 mln wyświetleń wygenerował spot marki Nike zatytułowany „Never Too Far Down”, dzięki czemu stał się on najpopularniejszą reklamą na YouTubie w 2020 roku. I nie ma w tym nic dziwnego – marka odniosła się w nim do panującej pandemii koronawirusa i za pomocą sportu udowadniała, że nawet z największej porażki da się podnieść.

Poniżej znajdziecie pozostałe dziewięć reklam, które znalazły się w rankingu. Co ciekawe, w zestawieniu znalazło się aż 5 spotów, które miały premierę podczas tegorocznego finału Super Bowl.

#2 Google: Loretta (62,3 mln wyświetleń)

#3 Hyundai: Smaht Pahk (44,3 mln wyświetleń)

#4 A Clash Short Film: Lost & Crowned (43,8 mln wyświetleń)

#5 TurboTax: All People Are Tax People Remix (33,8 mn wyświetleń)

#6 Apple: The whole working-from-home thing (28,9 mln wyświetleń)

#7 NFL: Next 100 (24,4 mln wyświetleń)

#8 Geico Insurance: Aunt Infestation (21,5 mln wyświetleń)

#9 GMC: Horsepower (9,7 mln wyświetleń)

#10 Michelob ULTRA: Jimmy Works It Out (8,8 mln wyświetleń)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się