W spocie stworzonym w ramach kampani marki Nike widzimy archiwalne ujęcia, w których znani sportowcy, tacy jak np. Serena Williams, Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo czy też Tiger Woods, odnoszą porażkę. Narratorem filmu jest z kolei LeBron James, który w pewnym momencie mówi „Wszyscy byliśmy kiedyś niedoceniani, wytykani palcami. Ale kiedy nie mamy szans, znajdujemy sposób, resztki sił, by dalej walczyć”.
W ten sposób marka Nike chce zmotywować społeczeństwo do walki z pandemią, udowadniając, że z każdej, nawet największej porażki można się podnieść – a sport jest tego najlepszym przykładem.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.
PS
Niedawno marka Nike ruszyła z nową akcją, w ramach której przekazała szpitalom m.in. w Londynie, Nowym Jorku oraz Barcelonie 32 tys. par darmowych butów. Obuwie zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie medyków.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec lutego br. Nike postanowił złożyć hołd utalentowanemu koszykarzowi Kobemu Bryantowi, który tragicznie zmarł pod koniec stycznia br. W dniu pogrzebu sportowca światło dzienne ujrzał poruszający spot stworzony przez markę.