TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Never Too Far Down: Cristiano Ronaldo, Serena Williams i LeBron James dają nadzieję na lepsze jutro w nowej kampanii marki Nike

Never Too Far Down: Cristiano Ronaldo, Serena Williams i LeBron James dają nadzieję na lepsze jutro w nowej kampanii marki Nike
Marka Nike zaprezentowała swoją nową kampanię pod hasłem „Never Too Far Down”, w której odnosi się do panującej pandemii koronawirusa i za pomocą sportu udowadnia, że nawet z największej porażki da się podnieść.
O autorze
1 min czytania 2020-05-27

W spocie stworzonym w ramach kampani marki Nike widzimy archiwalne ujęcia, w których znani sportowcy, tacy jak np. Serena Williams, Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo czy też Tiger Woods, odnoszą porażkę. Narratorem filmu jest z kolei LeBron James, który w pewnym momencie mówi „Wszyscy byliśmy kiedyś niedoceniani, wytykani palcami. Ale kiedy nie mamy szans, znajdujemy sposób, resztki sił, by dalej walczyć”.

W ten sposób marka Nike chce zmotywować społeczeństwo do walki z pandemią, udowadniając, że z każdej, nawet największej porażki można się podnieść – a sport jest tego najlepszym przykładem.

Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno marka Nike ruszyła z nową akcją, w ramach której przekazała szpitalom m.in. w Londynie, Nowym Jorku oraz Barcelonie 32 tys. par darmowych butów. Obuwie zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie medyków.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec lutego br. Nike postanowił złożyć hołd utalentowanemu koszykarzowi Kobemu Bryantowi, który tragicznie zmarł pod koniec stycznia br. W dniu pogrzebu sportowca światło dzienne ujrzał poruszający spot stworzony przez markę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się