Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA stawia na kuchnię roślinną – do 2025 roku połowa menu w restauracjach sieci będzie wegańska

IKEA stawia na kuchnię roślinną – do 2025 roku połowa menu w restauracjach sieci będzie wegańska
Nie tylko klopsiki czy wegańskie penne – szwedzka marka IKEA ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne, zaś zaledwie 20% potraw zawierać będzie czerwone mięso.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

IKEA już od jakiegoś czasu kładzie coraz większy nacisk na kwestie środowiskowe w swoich działaniach. Obejmuje to nie tylko kwestie związane z bardziej ekologicznymi opakowaniami produktów, czy też renowacją mebli, by dłużej utrzymać je w obiegu – marka bowiem dba również o to, co trafia na talerze klientów, stołujących się w jej restauracjach.

W ofercie gastronomicznej sieci IKEA znajdziemy już m.in. kultowe klopsiki w wersji wege, a także wegańskie penne, w którym mielone mięso zastąpione zostało roślinną alternatywą na bazie soi. Jak się okazuje, tego typu potraw w menu marki będzie jeszcze więcej.

IKEA bowiem ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne. Natomiast jedynie 20% posiłków zawierać będzie czerwone mięso, które zdaniem licznych ekspertów, jest najbardziej szkodliwe dla naszej planety. Z kolei menu produktów pakowanych będzie się składać w 80% z posiłków roślinnych.

Zgodnie z zapowiedziami, IKEA do swojego menu chce wprowadzić roślinne zamienniki m.in. potraw z kurczaka, czy też ryb. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Sieć McDonald’s ogłosiła, że prowadzi testy roślinnego burgera, który ma być podobny w smaku do wołowego kotleta. Nowy produkt ma pojawić się ofercie marki w przyszłym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sierpniu br. brytyjska firma Meatless Farm ruszyła z nową kampanią promującą bezmięsne produkty. W jej ramach wypuściła serię billboardów z rzucającymi się w oczy, prowokacyjnymi hasami.