DORCO zaistnieje na polskim rynku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DORCO zaistnieje na polskim rynku

DORCO to globalna firma produkująca maszynki do golenia, która wyznacza nowe standardy jakości i innowacyjności na rynku. Należy do TOP 5 na świecie, a od teraz uruchamia kampanię świadomościową także w Polsce. Za komunikację marki będzie odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.

DORCO istnieje od 1955 roku i dzięki produktom najwyższej jakości jest obecna w ponad 130 krajach na całym świecie. Firma produkuje szereg różnorodnych ostrz i uchwytów do golarek, które mogą być używane do różnych celów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród produktów tej marki znajdują się m.in. wysoko jakościowe golarki z uniwersalnym systemem mocującym, który pozwala na dowolne i szybkie łączenie rączek z ostrzami z rodziny PACE i SHAI. Ponadto firma jako pierwsza wprowadziła do oferty maszynkę o 6 ostrzach, a teraz nowością jest maszynka z 7 ostrzami.

DORCO jest już dostępne w Polsce, ale wcześniej nie przeprowadzało żadnych dużych kampanii świadomościowych. W listopadzie rozpoczynają się nowe działania komunikacyjne, których celem jest zwiększenie świadomości marki.

Do opracowania strategii i idei firma DORCO zaprosiła postdigitalową agencję GoldenSubmarine. Kampania obejmie działania w social mediach wraz z zarządzaniem i obsługą profili marki na Instagramie oraz Facebooku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij