Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DORCO zaistnieje na polskim rynku

DORCO to globalna firma produkująca maszynki do golenia, która wyznacza nowe standardy jakości i innowacyjności na rynku. Należy do TOP 5 na świecie, a od teraz uruchamia kampanię świadomościową także w Polsce. Za komunikację marki będzie odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

DORCO istnieje od 1955 roku i dzięki produktom najwyższej jakości jest obecna w ponad 130 krajach na całym świecie. Firma produkuje szereg różnorodnych ostrz i uchwytów do golarek, które mogą być używane do różnych celów.

Wśród produktów tej marki znajdują się m.in. wysoko jakościowe golarki z uniwersalnym systemem mocującym, który pozwala na dowolne i szybkie łączenie rączek z ostrzami z rodziny PACE i SHAI. Ponadto firma jako pierwsza wprowadziła do oferty maszynkę o 6 ostrzach, a teraz nowością jest maszynka z 7 ostrzami.

DORCO jest już dostępne w Polsce, ale wcześniej nie przeprowadzało żadnych dużych kampanii świadomościowych. W listopadzie rozpoczynają się nowe działania komunikacyjne, których celem jest zwiększenie świadomości marki.

Do opracowania strategii i idei firma DORCO zaprosiła postdigitalową agencję GoldenSubmarine. Kampania obejmie działania w social mediach wraz z zarządzaniem i obsługą profili marki na Instagramie oraz Facebooku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj