Marki odpowiadają na twitterowy challenge – LEGO, Netflix i Subway jednym słowem opisały 2020 rok

Marki odpowiadają na twitterowy challenge – LEGO, Netflix i Subway jednym słowem opisały 2020 rok

Twitter rzucił wyzwanie internautom, aby Ci jednym słowem opisali 2020 rok. Swoje humorystyczne odpowiedzi przygotowały również znane marki, takie jak LEGO, Netflix, YouTube czy Adobe.

2020 rok niewątpliwie wszystkim dał się we znaki. Na tyle, że już w lipcu br. Burger King postanowił obchodzić Boże Narodzenie. Prawdopodobnie więc wiele osób (o ile nie większość) z niecierpliwością wyczekuje końca roku, aby rozpocząć kolejne i – miejmy nadzieję – znacznie lepsze, dwanaście miesięcy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Te ostatnie kilkanaście dni 2020 roku to również dobry moment na podsumowania. W związku z tym Twitter postanowił rzucić internautom wyzwanie, aby Ci jednym słowem opisali mijające 12 miesięcy. Na twitterowy challenge postanowiły w humorystyczny sposób odpowiedzieć też popularne marki.

Sprawdźcie najzabawniejsze reakcje brandów.

#1 LEGO

#2 YouTube

#3 Adobe

#4 IBM

#5 Lexus

#6 Windows

#7 Subway

#8 Zoom

#9 McDonald’s

#10 Netflix

#11 Domino’s Pizza

#12 Xiaomi

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij