Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W tym roku na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem

Na Święta Milka inspiruje nas do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku.
O autorze
1 min czytania 2020-12-08

Spot, który widzowie pamiętają z ubiegłego roku, a którego akcja rozgrywa się w szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia, opowiada historię o obdarowywaniu tych, którzy dzielą się sercem. Jedna z dziewczynek z chóru szkolnego, który przygotowuje świąteczny występ, dostrzega starania niesłyszącego woźnego, wkładającego wiele trudu w stworzenie cudownych dekoracji sceny. Nasza bohaterka – Mia – postanawia podziękować mu, obdarowując go czekoladowym Mikołajem Milka. Delikatne gesty doceniania łączą naszych bohaterów we wzruszającym finale.

Świąteczny spot emitowany jest w telewizji. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych Facebook i YouTube. 


W tym roku Milka przenosi ideę obdarowywania tych, którzy dzielą się sercem, poza spot telewizyjny i zachęca ludzi do dzielenia się historiami z ich życia w konkursie konsumenckim. Na Facebooku użytkownicy będą się mogli opowiedzieć o bliskich, którzy czynią dobro na co dzień, a nie tylko od święta. Nagrodą będą słodkie podarunki od marki Milka, którymi wygrani będą mogli docenić bohaterów swoich zgłoszeń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo w tym roku Milka czekoladowymi Mikołajami będzie zachęcać do delikatnych gestów wdzięczności na OOH.

Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Liquid Thread, a za aktywację konkursową, jej komunikację w mediach społecznościowych oraz adaptację globalnych materiałów OOH – polski oddział agencji Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami PR – Big Picture.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się