zdjęcie: Piotr Porębski, prawa: BBDO
– Było nam niezmiernie miło, po dwóch latach współpracy, ponownie stanąć do przetargu na obsługę digitalową Pepsi. Zawsze pojawia się dodatkowa presja i konieczność udowodnienia, że znamy markę jak nikt inny. Bardzo się cieszymy, że nasz koncept spodobał się klientowi i obroniliśmy budżet na kolejne dwa lata! Tym bardziej, że do przetargu zostały zaproszone same utytułowane agencje, mające na koncie znakomite projekty reklamowe, w takim zaszczytnym gronie wygrana cieszy podwójnie – wyjaśnia Jakub Cieśluk, head of client service w Artegence.
Zobacz również
W przeciągu ostatnich dwóch lat agencja Artegence przygotowała dla Pepsi kilka bardzo dobrych kampanii, które zostały bardzo ciepło przyjęte przez konsumentów. Wśród nich znajdują się m.in. kampanie świąteczne w 2019 i 2020 roku. Cały koncept ubiegłorocznej digitalowej akcji, nazywanej mikroprodukcją filmową pt. „Elfy same w domu”, został oceniony tak wysoko, że podjęto decyzję aby w tym roku kontynuować ten format i stworzyć całą kampanię świąteczną. Artegence odpowiadała za ideę kreatywną nie tylko w digitalu, ale także w TV, a miarą jakości kreacji jest fakt, że spot świąteczny można obejrzeć również na rynkach czeskim, słowackim i węgierskim.
Z bardzo pozytywnym odbiorem spotkała się również zeszłoroczna letnia kampania „Dla tych, którzy”, złożona z krótkich filmów o celebrowaniu postaw przedstawicieli Generacji Z oraz tegoroczna kampania „Postaw na Stół Pepsi”, czyli cykl filmów dostępnych w digitalu, na których właściciele popularnych lokali gastronomicznych w Warszawie, Łodzi i Katowicach opowiadają o tym, jak ich pasja przerodziła się w pomysł na własny biznes.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]