Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem „Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
O autorze
0 min czytania 2020-12-11

– Kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, którą opracowaliśmy rok temu. Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale – świąteczny i produktowy – mówi Józek Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa.

Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.