Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dla Empik z kampanią świąteczną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem „Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.

– Kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, którą opracowaliśmy rok temu. Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale - świąteczny i produktowy – mówi Józek Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij