W oficjalnym oświadczeniu prasowym przedstawiciele Skody zapowiedzieli, że już wkrótce w samochodach marki pojawi się nowe rozwiązanie – na ekranach multimedialnych wewnątrz pojazdów będą się bowiem wyświetlać spersonalizowane reklamy.
Oferty, które będą pojawiały się na ekranach, zostaną stworzone wraz z partnerami i będą dostosowane m.in. do aktualnej lokalizacji pojazdu, czy też okoliczności. Na przykład – gdy poziom paliwa w samochodzie będzie niski, na wyświetlaczu pojawią się informacje o okolicznych stacjach benzynowych, a także zniżkach, jakie są tam oferowane.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W planach jest również wprowadzenie reklam okolicznych sklepów, hoteli, restauracji, a nawet myjni samochodowych.
Początkowo nowe rozwiązanie pojawi się na rynku czeskich i będzie dostępne w samochodach: Scala, Kamiq, Superb, Karoq i Kodiaq. W niedalekiej przyszłości usługa będzie też dostępna w innych krajach.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
YouTube poinformował o wprowadzeniu reklam dźwiękowych. Mają one być skierowane do osób słuchających muzyki, podcastów lub innych treści audio.