TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

They.pl z obsługą Pracuj.pl w zakresie content marketingu

Agencja digital marketingu They.pl w ramach współpracy zajmuje się strategią optymalizacji i rozbudowy treści w obszarze domeny Pracuj.pl. Odpowiedzialna jest również za dbałość o wysoką jakość treści, zarówno edukacyjnych, jak i poradnikowych, które pojawiają się na platformie.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

Pracuj.pl to największy polski serwis rekrutacyjny – odwiedza go co miesiąc ponad 4,5 milionów internautów, otrzymując dostęp do ofert pracy, indywidualnych raportów zarobków, szablonów rekrutacyjnych oraz porad zawodowych. To także jedna z najcenniejszych polskich marek w obszarze usług i serwis rekrutacyjny najczęściej rekomendowany przez pracodawców w Polsce.

Współpraca Grupy Pracuj z agencją They.pl obejmuje przygotowanie analizy oraz audytu content marketingowego, a także zaplanowanie i wdrożenie strategii content marketingowej. Celem zadań powierzonych agencji jest wzrost parametrów KPI – m.in. ruchu w domenie Pracuj.pl dzięki wygenerowaniu wartościowych treści, a ponadto wzrost zaangażowania użytkowników w ramach contentu.

– Lockdown, z którym musieliśmy się zmierzyć już niemal na początku marca, w znacznej mierze wpłynął na nasze działania dla serwisu Pracuj.pl. Musieliśmy szybko rozpocząć pracę nad aktualnymi tematami, które mówiły głównie o organizacji pracy w czasie pandemii, nowych przepisach czy sposobach radzenia sobie z nową zawodową normalnością. Obecnie nasze działania dla Pracuj.pl obejmują m.in. tworzenie artykułów budujących ogólną wiedzę potrzebną na różnych etapach ścieżki zawodowej; zarówno treści dla poszukujących pracy, jak i osób, które chcą świadomie zarządzać swoją karierą i rozwojem osobistym – mówi Adrianna Kubik, business director & board member, They.pl

W ramach dotychczasowej współpracy agencja They.pl przygotowała dla Grupy Pracuj m.in. optymalizacje artykułów istniejących oraz kilkadziesiąt nowych artykułów o szerokim zakresie tematycznym, skierowanych do różnych grup odbiorców zainteresowanych rynkiem pracy i rozwojem kariery. Treści zasilają serwisy contentowe należące do Pracuj.pl – porady.pracuj.pl, zarobki.pracuj.pl i cv.pracuj.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj