„Jesteśmy wdzięczni”: Lidl dziękuje swoim pracownikom w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Jesteśmy wdzięczni”: Lidl dziękuje swoim pracownikom w nowej kampanii

Lidl Polska z okazji zbliżających się świąt dziękuje swoim pracownikom za pracę podczas ostatniego roku, który przyniósł wiele wyzwań. W kampanii „Jesteśmy wdzięczni” sieć zwraca uwagę na pozorne detale w pracy, które czynią ją czymś zupełnie wyjątkowym.

Dobiegający końca rok 2020 to okres wielu wyzwań – również dla branży handlowej oraz pracowników sklepów. Sieć Lidl Polska od początku obserwuje bieżącą sytuację i nieustannie wprowadza nowe rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa jej pracownikom oraz klientom. Celem i misją Lidl Polską jest zapewnienie klientom – bez względu na okoliczności – dostępu do wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć świadoma jest, jak bardzo zaangażowani w codzienną pracę są pracownicy, dlatego z myślą o nich przygotowała kampanię – „Jesteśmy wdzięczni”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.

Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Sieć zwraca uwagę na detale codziennej pracy, które w obecnej sytuacji są niezmiernie istotne: zachowanie dystansu społecznego oraz dbanie o bezpieczeństwo, ale także uprzejmość i uśmiech. Kampania startuje 14 grudnia br. oraz potrwa 3 tygodnie. Nośnikami kampanii są: radio, telewizja, internet oraz nośniki zewnętrzne. Na potrzeby kampanii powstała też dedykowana podstrona internetowa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij