TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grudniowa kampania Balagan Studio jest sentymentalną podróżą w rodzinne święta z przełomu lat 80 i 90.

Z tęsknoty do rodzinnych wigilii i noworocznych spotkań, sentymentalnie, Balagan Studio wraca do zdjęć z dzieciństwa. Odtwarza kreacje mam i babć w pełnej humoru sesji zdjęciowej dodając współczesne akcenty świecących butów i dodatków ze swojej kolekcji.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

Kampania „Let it shine” to powrót do czasów, kiedy święta były okazją do założenia ekstrawaganckich strojów i pokazania ukrytych w szafie kreacji. Czasem na spędzenie czasu z bliskimi i celebracją mijającego roku. Na zdjęciach jako modelki wystąpiły osoby z zespołu, które na co dzień stoją za sprawnym działaniem marki. Kampania jest okazją przedstawienia ich w niecodziennych rolach. Wszystkim na koniec tego trudnego roku, przyda się odrobina uśmiechu. 

Taneczne wejście w Nowy Rok

Koniec takiego roku jak 2020 wymaga odpowiedniego zamknięcia. W te święta nie spotkamy się w większym gronie z bliskimi, ale to nie znaczy, że nie możemy sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w świątecznych stylizacjach. Nawet jeśli tylko my możemy nacieszyć nimi oko. 

Na tę okazję Balagan poleca złote i srebrne modele czółenek: klasycznych Leilotów, mocno wykrojonych Migdalów i pokrytej brokatem Dory. Buty Balagan słyną z wygody i klasycznego designu, który pasuje do codziennych stylizacji. Błyszczące wersje klasyków, są dobrym rozwiązaniem dla tych, które lubią eksperymenty w modzie i łączenie stylów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podarunki od Balagan podwójnym prezentem

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Balagan wspiera inicjatywy społeczne, dzieląc się swoim zyskiem z każdego zakupu. W ten sposób, wybierając prezent z kolekcji marki, tym samym obdarowujemy nie tylko bliską osobę ale również wspieramy jedną z trzech organizacji: Fundusz Feministyczny, Fundację edukacyjną z Ghany i Stowarzyszenie Miasto Dwa. Aby ułatwić wybór z bogatej oferty na stronie pojawił się prezentownik z selekcją drobnych dodatków, akcesoriów i torebek idealnych na prezent. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się