Nieagencja powiększa dział obsługi klienta i sprzedaży

Do Nieagencji dołączyły Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska. Obie objęły nowo utworzone stanowiska account manager. Chojnowska wcześniej pracowała w LTTM jako client partner, a Gruszczyńska pełniła rolę marketing managera w Estee Lauder.
O autorze
1 min czytania 2020-12-15

Karolina Chojnowska posiada ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji działań z obszarów digital i influencer marketingu. W Nieagencji jako account manager odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych dla: Fundacji Avalon, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Synevo i TU Europa. Bierze również udział w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Poprzednio pracowała jako client partner w LTTM, gdzie zarządzała rozwojem produktów firmy oraz pracą zespołu, realizującego kampanie w serwisie YouTube.pl m.in. dla: Garnier, Hasbro, PepsiCo czy Spinmaster. Zajmowała się również tworzeniem i ewaluacją strategii marketingowych marek, a także współpracą z topowymi twórcami internetowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. w Bułgarii i Rumunii. Wcześniej, przez prawie 2 lata, była związana z TalentMedia. Jako head of sales odpowiadała głównie za realizację strategii sprzedażowej firmy. Największym projektem, przy którym pracowała w firmie był launch automatycznej platformy do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. W ramach projektu realizowała działania sprzedażowe. Chojnowska angażuje się również w edukację branży, dzieląc się swoją wiedzą podczas konferencji. W roli prelegentki wystąpiła m.in. na Multiscreen Day czy Grand Video Awards.

Małgorzata Gruszczyńska z branżą marketingową jest związana od ponad 7 lat. Na stanowisku account manager w Nieagencji odpowiada za zarządzanie projektami, prowadzonymi m.in. dla: Aviva, Polskiej Izby Ubezpieczeń czy StrategyWise. Jest również zaangażowana w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Wcześniej pracowała w Estee Lauder jako marketing manager. Była odpowiedzialna za zarządzanie w regionie Europy Centralnej i Północnej markami, takimi jak: Michael Kors, DKNY, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Lab Series i Bumble and bumble. Zajmowała się między innymi tworzeniem strategii, prowadzeniem kampanii reklamowych i promocyjnych, a także planowaniem oraz zarządzaniem budżetem marketingowym powierzonych marek. Brała też aktywny udział w tworzeniu i realizacji kampanii digital oraz działań PR. Wspierała również dział sprzedaży i special events w prowadzeniu wydarzeń specjalnych oraz akcji promocyjnych w terenie.