Jurczek związany jest z Papaya Films od początków istnienia firmy, czyli 15 lat. Wśród kilkuset zrealizowanych produkcji znajdują się reklamy telewizyjne, projekty digital’owe, teledyski oraz branded content dla klientów z branż FMCG, samochodowych, finansowych i telekomunikacyjnych. Jurczek jest również jednym z pomysłodawców konkursu Papaya Young Directors. Na swoim koncie ma produkcje dla marek takich jak Asahi, McDonald’s, Ferrero, Play, ING, BNP Paribas, Mercedes, Toyota czy Huawei. Awans Sebastiana Jurczka oznacza, że w nadchodzącym roku będzie nie tylko prowadził część z kluczowych klientów polskiej spółki ale będzie również wspierał kadrę menadżerską w bieżących działaniach firmy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024