Sebastian Jurczek awansował na stanowisko executive producer w Papaya Films

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sebastian Jurczek awansował na stanowisko executive producer w Papaya Films

Jurczek związany jest z Papaya Films od początków istnienia firmy, czyli 15 lat. Wśród kilkuset zrealizowanych produkcji znajdują się reklamy telewizyjne, projekty digital'owe, teledyski oraz branded content dla klientów z branż FMCG, samochodowych, finansowych i telekomunikacyjnych. Jurczek jest również jednym z pomysłodawców konkursu Papaya Young Directors. Na swoim koncie ma produkcje dla marek takich jak Asahi, McDonald's, Ferrero, Play, ING, BNP Paribas, Mercedes, Toyota czy Huawei. Awans Sebastiana Jurczka oznacza, że w nadchodzącym roku będzie nie tylko prowadził część z kluczowych klientów polskiej spółki ale będzie również wspierał kadrę menadżerską w bieżących działaniach firmy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij