Kampania przedstawia nowe, odświeżone oblicze marki. Komunikacja ma pokazać, że marka nie jest hermetyczna, a dostosowana do potrzeb i oczekiwań nowoczesnej kobiety. W kampanii przedstawione są trzy różne linie: miejska Ready-to-wear, idealna do pracy Office i elegancka Dress Party.
– Tworząc strategię i komunikację marketingową na wiosnę 2014 chcieliśmy przede wszystkim postawić na naturalność i pokazać pozytywną energię. Chcieliśmy pokazać kolekcję nowoczesną, miejską, idealną dla współczesnych kobiet – tłumaczy Tomasz Gardziewicz, dyrektor marketingu Simple-CP. Istotny też był przekaz, że za marką Simple stoją ludzie, stoi zespół kreatywnych projektantów, którzy tworzą dla kreatywnych kobiet, stąd hasło kampanii Creative People, wyjaśnia Gardziewicz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wiodącym medium kampanii są magazyny kobiece (Elle, In Style, Twój Styl, Pani, Viva! Moda, Avanti, KMag). Silnym wsparciem jest udział marki w pierwszej polskiej edycji światowego hitu „Project Runway” emitowanego na antenie telewizji TVN, gdzie Simple funduje nagrodę w postaci mecenatu artystycznego dla zwycięzcy. Ponadto marka prowadzi aktywne działania na Facebooku i Instagramie, product placement i inne działania w serwisach modowych i zakupowych. Lokalnie natomiast – w wybranych miastach – gdzie swoje salony ma Simple, mają miejsce działania eventowe oraz komunikacja outdoorowa i indoorowa (na terenie wybranych Centrów Handlowych).
Duży nacisk położono też na nowy sklep internetowy WWW.e-simple-cp.com i nową stronę internetową WWW.simple-cp.com, którą przygotowała nowa firma, wyłoniona w konkursie ofert.
– Nowa strona www to pierwszy element układanki jakim jest rozbudowany ekosystem internetowy Simple CP, obejmujący m.in. platformę mobilną, szybką i intuicyjną obsługę klienta via Internet oraz przede wszystkim połączenie świata online i offline dzięki technologiom kontekstowym. Głównymi cechami nowej strony jest przede wszystkim prosta i czytelna komunikacja oferty oraz ergonomiczny interfejs dostosowany do urządzenia posiadanego przez użytkownika końcowego – mówi Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający HG Intelligence S.A.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie przeprowadził dział marketingu Simple-CP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorką zdjęć do kampanii jest Agata Pospieszyńska, za stylizacje odpowiadała Ina Lekiewicz.
Marka Simple-CP to jeden z liderów polskiego rynku w segmencie damskiej odzieży luksusowej. Jest częścią grupy kapitałowej GINO ROSSI SA. Sieć sprzedaży liczy obecnie 52 salony firmowe, zlokalizowane w największych polskich miastach, a także sklep w Niemczech (Kolonia). Firma dynamicznie się rozwija, w 2014 roku w Polsce zostanie otwartych kolejnych 5 salonów.