W ramach kontraktu agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu public relations oraz komunikację w social mediach. All Hands zajmie się również wsparciem marki w rozwoju jej sklepu internetowego – wdrożeniem programu lojalnościowego, stałą obsługą treści na stronie internetowej Soligrano oraz zarządzaniem budżetem reklamowym.
All Hands jest pierwszą agencją pracującą z Soligrano na zasadzie stałej obsługi. Współpraca rozpoczęła się 1 grudnia. Strony nie ujawniają długości kontraktu. Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada 3 osobowy zespół. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024