Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.

Agencja jest autorem kompleksowej platformy komunikacyjnej i będzie odpowiadać za jej wdrożenie oraz obsługę kreatywną zarówno marki Vectra, jak i Multimedia Polska. Współpraca jest długoterminowa i rozpocznie się w styczniu 2021 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W ramach wspólnych działań, w nowym formacie kreatywnym zrealizowaliśmy już kampanię jesienną z udziałem Cezarego Pazury, który stał się twarzą marki. Aktualnie trwają prace nad kampanią zimową, która wystartuje na przełomie stycznia i lutego 2021 – mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals.

W nowej kampanii Vectra przedstawiana jest jako marka, która zapewnia swoim klientom błyskawiczne połączenia z najlepszą ofertą telewizyjną i internetem światłowodowym. Symbolem tych połączeń stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem po usługach Vectry – Cezary Pazura. Aktor wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki i superszybkiego internetu.

Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, client service director w The Digitals. Zespół kreatywny prowadzi Bartek Koj, dyrektor kreatywny agencji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij