TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w departamencie marketingu Opoczno

Marka Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, poinformowała o zmianach w departamencie marketingu. Agnieszka Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów Marketingu Komunikacyjnego i PR.
O autorze
1 min czytania 2020-12-17

Agnieszka Zapolska objęła funkcję dyrektora marketingu produktowego i komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit SA, z Małgorzatą Matuzewicz w roli brand marketing managera marki Opoczno oraz Małgorzatą Krajewską-Szaruch jako brand marketing manager marki Cersanit.

– Departament Marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami. Kreatywny rozwój całego portfela produktowego marek Opoczno i Cersanit i uzyskanie komunikacyjnej synergii są w tym przypadku nieuniknione. Wzmacnianie przekazów komunikacyjnych zgodnych z przyjętymi strategiami marek już przynosi wymierne korzyści – mówi Agnieszka Zapolska.

Agnieszka Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.

Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit, w szczególności wprowadzając unikalne dla polskiego rynku formaty płytek łazienkowych 40:120.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj