Psychiatria dziecięca w Polsce wymaga wsparcia od dawna. Dodatkowo, sytuacja chorych uległa pogorszeniu na skutek pandemii i utraty części budżetów oraz oddziałów i przeznaczenia ich na rzecz pacjentów z COVID-19. Grupa dentsu zdecydowała się wesprzeć ten cel, przeznaczając część środków z budżetu działań PR na stowarzyszenia zajmujące się opieką nad małymi pacjentami oddziałów psychiatrycznych.
Specjalne wyzwanie bożonarodzeniowe, czyli #współnuta, zorganizowana przez dentsu, polega na nagrywaniu świątecznych piosenek. Akcję zainicjował zarząd grupy dentsu. Pierwsza piosenka z cyklu #współnuta została opublikowana wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w challenge’u oraz z hashtagami: #współnuta #psychiatriadziecięca. Tę #współnutę firma skierowała z prośbą o reakcję m.in. do firm McDonald’s, ŠKODA Polska, Havas Media Group czy Cyfrowego Polsatu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grupa dentsu zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w Świątecznej #współnucie – opowieści o niesieniu dobra i pomocy tym, którzy w tym odmiennym od poprzednich lat roku potrzebują szczególnej uwagi i troski.
Challenge #współnuta potrwa do 6 stycznia 2021 roku. Szczegóły akcji znajdują się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024