TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch szukają „odskoczni” w Żabce w nowej kampanii

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch, inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce w humorystycznym spocie pod hasłem „Wskocz po słodkości Milka”.
O autorze
1 min czytania 2021-01-04

Reklama „Wskocz po słodkości Milka”, w której będzie można zobaczyć utalentowanych skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyłę i Tomasza Pilcha, pojawi się w telewizji i social mediach. Spot jest utrzymany w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu sieci. Do tej pory role klientów sieci Żabka odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

– W Żabce cenimy sobie relacje z naszymi dostawcami, w ramach których możemy m.in. tworzyć wyjątkowe kreacje marketingowe. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Milką możemy korzystać z autorytetu najbardziej utalentowanych polskich skoczków. Przy okazji wspólnie możemy osłodzić życie naszych klientów, oferując im nowe, wyjątkowe smaki czekolad, których nie znajdą w sklepach innych sieci handlowych – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska.

Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe, wyjątkowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90g oraz Milka Rice Crisp 100g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj