TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Electrolux rusza z cyklem proekologicznych podcastów „Klimatyczne rozmowy”

O wodzie, energii, śmieciach i recyklingu, jedzeniu, ubraniach i podróżach – w nowej serii podcastów pt. „Klimatyczne rozmowy”, stworzonej we współpracy z marką Electrolux, Anna Pięta porozmawia z ekspertami o tym, jak możemy ograniczać ślad węglowy w różnych obszarach naszego życia.
O autorze
1 min czytania 2021-01-04

Z początkiem 2021 roku rusza nowa seria podcastów „Klimatyczne rozmowy”. Jej celem jest zwiększanie świadomości na temat ekologicznych wyzwań, które stoją przed naszą planetą.

W „Klimatycznych rozmowach” Ania Pięta, aktywistka środowiskowa i twórczyni podcastu Muda Talks, porozmawia z zaproszonymi gośćmi na temat zrównoważonego rozwoju, ekologii, ochrony środowiska, konsumpcjonizmu oraz o tym, co my – pojedyncze jednostki i gospodarstwa domowe możemy zrobić, aby za pomocą małych kroków i zmiany codziennych nawyków zmniejszyć swój ślad węglowy i tym samym dbać o naszą planetę.

W rozmowach wezmą udział zarówno znane osoby, które zajmują się tematami ekologicznymi – Areta Szpura, Jagna Niedzielska, Katarzyna Wągrowska, specjaliści z różnych dziedzin, np. projektant Tomasz Ossoliński, jak i eksperci naukowi m.in. klimatolodzy: Marcin Popkiewicz, prof. Zbigniew Karaczun. Każdy odcinek poruszy temat z wybranego obszaru życia, np. woda, energia, śmieci i recykling, jedzenie, ubrania, podróże.

Seria „Klimatyczne rozmowy” powstaje w ramach platformy komunikacyjnej Make It Last marki Electrolux, w której podejmowane są działania mające zachęcać do dłuższego użytkowania rzeczy i tym samym lepszego zadbania o naszą planetę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odcinki będą publikowane w każdy poniedziałek do końca lutego na najpopularniejszych platformach streamingowych, m.in. na Spotify, YouTube, Apple Podcasts. Zapowiedzi podcastu można wysłuchać poniżej.

Podcasty wspiera kampania mediowa w kanałach digital. Serię podcastów i działania w ramach kampanii przygotowała agencja contentowo-digitalowa LiquidThread we współpracy z agencją Słucham, zakupem mediów zajął się Zenith, a wizualną częścią kampanii agencja Cut The Mustard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się