Electrolux rusza z cyklem proekologicznych podcastów „Klimatyczne rozmowy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Electrolux rusza z cyklem proekologicznych podcastów „Klimatyczne rozmowy”

O wodzie, energii, śmieciach i recyklingu, jedzeniu, ubraniach i podróżach – w nowej serii podcastów pt. „Klimatyczne rozmowy”, stworzonej we współpracy z marką Electrolux, Anna Pięta porozmawia z ekspertami o tym, jak możemy ograniczać ślad węglowy w różnych obszarach naszego życia.

Z początkiem 2021 roku rusza nowa seria podcastów „Klimatyczne rozmowy”. Jej celem jest zwiększanie świadomości na temat ekologicznych wyzwań, które stoją przed naszą planetą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W „Klimatycznych rozmowach” Ania Pięta, aktywistka środowiskowa i twórczyni podcastu Muda Talks, porozmawia z zaproszonymi gośćmi na temat zrównoważonego rozwoju, ekologii, ochrony środowiska, konsumpcjonizmu oraz o tym, co my - pojedyncze jednostki i gospodarstwa domowe możemy zrobić, aby za pomocą małych kroków i zmiany codziennych nawyków zmniejszyć swój ślad węglowy i tym samym dbać o naszą planetę.

W rozmowach wezmą udział zarówno znane osoby, które zajmują się tematami ekologicznymi – Areta Szpura, Jagna Niedzielska, Katarzyna Wągrowska, specjaliści z różnych dziedzin, np. projektant Tomasz Ossoliński, jak i eksperci naukowi m.in. klimatolodzy: Marcin Popkiewicz, prof. Zbigniew Karaczun. Każdy odcinek poruszy temat z wybranego obszaru życia, np. woda, energia, śmieci i recykling, jedzenie, ubrania, podróże.

Seria „Klimatyczne rozmowy” powstaje w ramach platformy komunikacyjnej Make It Last marki Electrolux, w której podejmowane są działania mające zachęcać do dłuższego użytkowania rzeczy i tym samym lepszego zadbania o naszą planetę.

Odcinki będą publikowane w każdy poniedziałek do końca lutego na najpopularniejszych platformach streamingowych, m.in. na Spotify, YouTube, Apple Podcasts. Zapowiedzi podcastu można wysłuchać poniżej.

Podcasty wspiera kampania mediowa w kanałach digital. Serię podcastów i działania w ramach kampanii przygotowała agencja contentowo-digitalowa LiquidThread we współpracy z agencją Słucham, zakupem mediów zajął się Zenith, a wizualną częścią kampanii agencja Cut The Mustard.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij