Fundacja Daj Herbatę już od dobrych kilku lat działa na rzecz ludzi bezdomnych. Jej misją jest wspieranie nowatorskich rozwiązań w różnorodnych dziedzinach życia społecznego, a szczególnie w niesieniu pomocy materialnej oraz terapeutycznej osobom bezdomnym i wykluczonym społecznie.
Organizacja co jakiś czas realizuje liczne akcje i eksperymenty, których celem jest zwrócenie uwagi na problem bezdomności. Tego przykładem jest najnowsza inicjatywa Fundacji, w ramach której na ulicach Warszawy pojawiła się kukła przedstawiająca osobę bezdomną.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Lecz zamiast głowy, miała ona lustro. Dzięki temu, każda osoba, która przechodziła obok mogła się zatrzymać na chwilę i zobaczyć siebie jako osobę w kryzysie.
W ten sposób organizacja chciała podkreślić fakt, że problem bezdomności dotyczy nas wszystkich – bez względu na obecny status zawodowy czy rodzinny.
zdjęcie: Grzegorz Banaszak
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec 2018 roku Fundacja Daj Herbatę i restauracja Kuchnia za Ścianą realizowały niezwykłą akcję społeczną – za niewielką opłatę każdy z nas mógł podarować osobom potrzebującym kupon na ciepły posiłek w mroźne dni.
PS2
Pod koniec 2020 roku Persil wystartował z kolejnym projektem zaangażowania społecznego. Marka zainicjowała projekt Pralni Społecznie Odpowiedzialnej, w której swoje ubrania, koce czy okrycia będą mogły uprać osoby w kryzysie bezdomności.
PS3
Właściciel pewnego krakowskiego hotelu zainicjował nietypową akcję charytatywną – podczas lockdownu, za symboliczną złotówkę oferuje pokoje dla osób bezdomnych i potrzebujących.