Pandemia koronawirusa niewątpliwie istotnie wpłynęła na funkcjonowanie branży hotelarskiej. Niektóre obiekty całkowicie się pozamykały z uwagi na drastycznie malejącą liczbę klientów, a także wszelkie obostrzenia, które są wprowadzane przez rząd.
Teraz na ciekawy pomysł poradzenia sobie z trudnościami prowadzenia działalności hotelarskiej w dobie pandemii wpadł właściciel obiektu Pergamin Old Town Apartments – zainicjował bowiem akcję pod hasłem „Dach nad głową za 1 zł”, w ramach której oferuje osobom bezdomnym i potrzebującym pokoje za symboliczną złotówkę.
Zobacz również
W ramach akcji od 15 listopada br. przyjmowane są zgłoszenia od osób, które w okresie od grudnia 2020 roku do marca 2021 roku potrzebują dachu nad głową, by przetrwać zimę. Pokoje będą udostępnione za 1 zł miesięcznie. Jak zaznacza pomysłodawca akcji, „warunkiem będzie również odpowiednie zachowanie w obiekcie – weryfikacja cotygodniowa, osoby nie przestrzegające regulaminu utracą prawo pobytu”.
zdjęcie: facebook.com/przemek.greniewicz
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tegoroczny festiwal filmowy w Cannes został przełożony ze względu na pandemię koronawirusa. W związku z tym władze miasta postanowiły tymczasowo przekształcić pałac, w którym rokrocznie odbywa się wydarzenie, na ośrodek dla bezdomnych i ich psów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Australijska organizacja Beddown, która pomaga osobom potrzebującym, wpadła na nietypowy pomysł wykorzystania pustych miejsc parkingowych na parkingu podziemnym w Brisbane – przekształciła je w wygodne łóżka dla bezdomnych.
PS3
Po wnikliwym badaniu rynku oraz współpracy z bezdomnymi firma Ample Labs postanowiła stworzyć chatbota Chalmers, który pomaga osobom w potrzebie znaleźć miejsce do spania, a także punkty, w których otrzymają darmowy posiłek.
PS4
LinkedOut to francuska platforma społecznościowa, która nawiązuje do funkcjonalności LinkedIna, lecz jej główna misja jest nieco inna – projekt ma na celu pomóc osobom bezdomnym w znalezieniu pracy.
PS5
W grudniu 2018 roku w Sztokholmie pojawiły się 53 billboardy, które wskazują bezdomnym drogę do najbliższych schronisk w momencie, gdy temperatura sięgnie do minus siedmiu stopni.