TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zalando poszerza zakres współpracy z The ICON Agency

Wiodąca w Europie platforma internetowa Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The ICON.
O autorze
0 min czytania 2021-01-11

Z początkiem stycznia 2021 roku Zalando poszerza zakres współpracy z The ICON Agency. Oprócz dotychczasowej obsługi marki w zakresie social mediów, do kompetencji agencji dołącza dział Public Relations i Influencer Marketingu. Za działania PR-owe po stronie The ICON Agency będzie odpowiedzialny Piotr Mika, natomiast za Influencer Marketing Maria Stasiecka. Dział Social Media pozostaje w rękach Katarzyny Krukar. Produkty Zalando jeszcze w styczniu dostępne będą w showroomie wirtualnym i stacjonarnym przy ulicy Mokotowskiej 40/3.

Do współpracy doszło w wyniku przetargu.

Za komunikację korporacyjną Zalando w Polsce nadal odpowiadać będzie agencja Clue PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj