Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Coconaut odczarowuje 2021 i rusza z instagramowym challengem

W ramach odczarowania Nowego Roku polska marka Coconaut na swoim Instagramie zorganizowała challenge, w którym zasponsoruje i uwieczni realizację Twojej pasji.
O autorze
1 min czytania 2021-01-11

Do akcji marka zaprosiła kilku znanych influencerów, którzy opowiedzieli o swoich nawykach, które chcą zmienić na lepsze w 2021. Gabi Drzewiecka, Kuba Wesołowski, Olivier Janiak, Ania Wendzikowska i Krzysztof Adamek podzielli się ze swoimi obserwatorami postanowieniami noworocznymi, zachęcając przy tym do udziału w challenge’u.

W challenge’u może wziąć udział każdy – co trzeba zrobić?

Wejdź na instagrama Coconaut (coconaut.wodakokosowa) i wybierz jeden z dwóch sposobów na zgłoszenie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1.Wstaw w formie relacji na swoim Instagramie wypełniony szablon 2021 Do Better Go Higher! który znajdziesz w wyróżnionej relacji „challenge” na proflu marki.

2.Skomentuj pod postem challenge’owym, na jaką pasję przeznaczysz nagrodę. Bardzo mile widziane będzie również zaproszenie do zabawy trzech znajomych oraz polubienie posta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Coconaut spośród wszystkich zgłoszeń wybierze dwa, które zostaną nagrodzone możliwością realizacji swojej pasji do 2000zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Challenge trwa do 31 stycznia. Szczegóły w regulaminie dostępnym na Instagrmowym profilu marki Coconaut.