Coconaut odczarowuje 2021 i rusza z instagramowym challengem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coconaut odczarowuje 2021 i rusza z instagramowym challengem

W ramach odczarowania Nowego Roku polska marka Coconaut na swoim Instagramie zorganizowała challenge, w którym zasponsoruje i uwieczni realizację Twojej pasji.

Do akcji marka zaprosiła kilku znanych influencerów, którzy opowiedzieli o swoich nawykach, które chcą zmienić na lepsze w 2021. Gabi Drzewiecka, Kuba Wesołowski, Olivier Janiak, Ania Wendzikowska i Krzysztof Adamek podzielli się ze swoimi obserwatorami postanowieniami noworocznymi, zachęcając przy tym do udziału w challenge’u.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W challenge’u może wziąć udział każdy – co trzeba zrobić?

Wejdź na instagrama Coconaut (coconaut.wodakokosowa) i wybierz jeden z dwóch sposobów na zgłoszenie.

1.Wstaw w formie relacji na swoim Instagramie wypełniony szablon 2021 Do Better Go Higher! który znajdziesz w wyróżnionej relacji „challenge” na proflu marki.

2.Skomentuj pod postem challenge’owym, na jaką pasję przeznaczysz nagrodę. Bardzo mile widziane będzie również zaproszenie do zabawy trzech znajomych oraz polubienie posta.

Coconaut spośród wszystkich zgłoszeń wybierze dwa, które zostaną nagrodzone możliwością realizacji swojej pasji do 2000zł.

Challenge trwa do 31 stycznia. Szczegóły w regulaminie dostępnym na Instagrmowym profilu marki Coconaut.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij