Do akcji marka zaprosiła kilku znanych influencerów, którzy opowiedzieli o swoich nawykach, które chcą zmienić na lepsze w 2021. Gabi Drzewiecka, Kuba Wesołowski, Olivier Janiak, Ania Wendzikowska i Krzysztof Adamek podzielli się ze swoimi obserwatorami postanowieniami noworocznymi, zachęcając przy tym do udziału w challenge’u.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W challenge’u może wziąć udział każdy – co trzeba zrobić?
Wejdź na instagrama Coconaut (coconaut.wodakokosowa) i wybierz jeden z dwóch sposobów na zgłoszenie.
1.Wstaw w formie relacji na swoim Instagramie wypełniony szablon 2021 Do Better Go Higher! który znajdziesz w wyróżnionej relacji „challenge” na proflu marki.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
2.Skomentuj pod postem challenge’owym, na jaką pasję przeznaczysz nagrodę. Bardzo mile widziane będzie również zaproszenie do zabawy trzech znajomych oraz polubienie posta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coconaut spośród wszystkich zgłoszeń wybierze dwa, które zostaną nagrodzone możliwością realizacji swojej pasji do 2000zł.
Challenge trwa do 31 stycznia. Szczegóły w regulaminie dostępnym na Instagrmowym profilu marki Coconaut.