Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu? Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej oraz środowisko uczelniane

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu? Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej  oraz środowisko uczelniane

Czy młodzi adepci sztuki komunikacji marketingowej, wchodząc na rynek, wiedzą, jakie są wobec nich oczekiwania? Czy nauka idzie w parze z praktyką? Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej z początkiem stycznia 2021 r. rozpoczęła badanie, którego wyniki będą podstawą do opracowania analizy aktualnej sytuacji współpracy pomiędzy środowiskiem akademickim a biznesem. Ankietę można wypełnić na stronie: http://bit.ly/BiznesEdukacjaBadanie do 31.01.2021 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem badania jest poznanie opinii i doświadczeń w obszarze współpracy biznesu i edukacji w zakresie kształcenia na rzecz sektora komunikacji marketingowej.

Wyniki ankiety posłużą do opracowania raportu prezentującego status współpracy, wskaźniki potencjału oraz bariery kooperacji, a także pozwolą opracować założenia warsztatów, dotyczących usprawnienia współpracy. 

Ankieta adresowana jest zarówno do przedsiębiorców sektora: agencja reklamowa (o różnym profilu działalności, zakresu świadczonych usług, specjalizacji), dom produkcyjny / mediowy / agencja mediowa, reklamodawca / marketer, wydawca / agencja eventowa, nadawca programów ogólnodostępnych i abonamentowych i inne, jak i do środowiska akademickiego: wykładowców i władz uczelni. 

Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej z uwzględnieniem następujących kodów:

  • PKD J58.1 - Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
  • PKD J59 - Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
  • PKD J60 - Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
  • PKD M.73.1 – Reklama.

Raport z badania będzie dostępny jeszcze w I kwartale br. na stronie internetowej Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej: https://radasektorowa-komunikacja.pl/ 

Badanie realizowane jest przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej we współpracy z Ogólnopolskim Panelem Badawczym Ariadna, a dane zebrane w trakcie badania są anonimowe, mają charakter poufny i będą prezentowane jedynie w postaci zbiorczych opracowań statystycznych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij