Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

NEONET dla WOŚP – rusza aukcja dla fanów esportu

Ruszyła kolejna aukcja NEONET na rzecz WOŚP. Tym razem to propozycja gamingowa. Zwycięzca charytatywnej licytacji otrzyma najnowszą konsolę PS5 oraz niepowtarzalne doświadczenie w postaci treningu z jednym z czołowych polskich esportowców, Damianem „Natsu” Gajewskim z Esports WKS Śląsk Wrocław.
O autorze
1 min czytania 2021-01-12

Osoba, która przekaże na rzecz WOŚP największą kwotę, będzie mogła skorzystać z profesjonalnej sesji treningowej online w FIFA2021. Otrzyma też niezwykle pożądaną na rynku konsolę. Do wzięcia udziału w szlachetnej inicjatywie zachęca „Natsu”, który poprowadzi trening.

– Nieważne, czy jesteś początkującym graczem, czy też aspirujesz do bycia zawodowcem. Trening ze mną na pewno pomoże w rozwinięciu Twoich umiejętności. Będzie też niezapomnianym doświadczeniem, a może nawet impulsem do wejścia w świat e-sportu – mówi Damian „Natsu” Gajewski zawodnik Esports WKS Śląsk Wrocław.

– Kiedy tylko otrzymaliśmy propozycję, by wspólnie z NEONET zorganizować aukcję na rzecz Orkiestry, nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy w to wejść. W WKS Śląsk Wrocław uwielbiamy pomagać. Możemy nawet śmiało powiedzieć, że wspieranie inicjatyw charytatywnych jest w naszym DNA – dodaje Paweł Żurowski, prezes Esports WKS Śląsk Wrocław

Z treningu z „Natsu” będzie można skorzystać do 30 września 2021 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aukcja znajduje się tutaj.

Seria aukcji dla Orkiestry

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NEONET przygotował w tym roku szereg aukcji na rzecz 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć, realizując hasło „Od zawsze z Wrocławia”, zadbała o to, aby licytacje miały związek ze stolicą Dolnego Śląska. Dlatego też do współpracy zaproszono lokalne firmy i organizacje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Podkreślanie rodowodu NEONET jest dla nas niezwykle istotne. Tym bardziej cieszymy się, kiedy działania te wpisują się w inicjatywy charytatywne, takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wierzymy w moc pomagania i w to, że dobro wraca – podkreśla Mieszko Sibilski rzecznik prasowy NEONET.

W drugiej połowie stycznia wystartuje kolejna z zaplanowanych aukcji NEONET. Tym razem, w ramach kontynuacji cyklu „Przejażdżka z NEONET”, zwycięzca będzie mógł zasiąść za kierownicą luksusowego, sportowego auta. Szczegóły wkrótce!