Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Ciastek w All Hands Agency

Agencja marketingowa All Hands wzmocniła swój zespół projektowy. Joanna Ciastek dołączyła do firmy w roli senior account executive.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Joanna Ciastek rozpoczęła pracę w agencji 2 stycznia. Przez ostatnie 2,5 roku związana była z agencją Arskom, gdzie pracowała jako account executive współpracując z klientami takimi jak Budimex, Louvre Hotels Group, Vastint Poland czy Fundacja ING Dzieciom. Pracowała również dla Orange Polska jako Biznes Ekspert w pierwszym Smart Store Orange w Polsce.

Joanna Ciastek jest magistrem Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, jej pasją są podróże, zdrowe jedzenie oraz fotografia. W czasie trwającej pandemii rozpoczęła jedno z większych wyzwań w jej życiu – remont 70-letniego drewnianego domu na Lubelszczyźnie. W 2020 roku z sukcesem posadziła 67 drzew.

– Miałem okazję pracować z Asią i cieszę się, że znowu się możemy zawodowo spotkać. Doceniam w jej pracy dużą skrupulatność, dociekliwość i ciekawość świata. Współpracownicy mogą na niej polegać, działa szybko i skutecznie. Jeśli pojawia się problem to nie załamuje rąk, tylko szuka jego rozwiązania. Wiem na co ją stać, jak potrafi się pozytywnie zaangażować w pracę. To dla naszej firmy naprawdę duże wzmocnienie – mówi Paweł Sławski, prezes zarządu All Hands Agency.

W All Hands koordynuje działania zespołu projektowego dla marki Soligrano oraz będzie wspierać dział sprzedaży w procesie tworzenia ofert.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj