Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Omar Sy z serialu „Lupin” incognito w paryskim metrze przykleja plakat reklamowy

Omar Sy z serialu „Lupin” incognito w paryskim metrze przykleja plakat reklamowy
Niedawno na platformie Netflix swoją premierę miał serial o nazwie „Lupin” z Omar Sy w roli głównej. W ramach promocji produkcji aktor pojawił się w paryskim metrze i całkowicie incognito postanowił sam rozklejać plakaty reklamowe.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Na platformie Netlfix od kilku dni furorę robi serial „Lupin” opowiadający historię Assane’a Diopa, który inspirowany przygodami Arsene’a Lupina – uważanego za złodzieja dżentelmena i mistrza przebierania – obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie za skrzywdzenie jego ojca. W roli głównej występuje Omar Sy, znany m.in. z kultowego już, francuskiego filmu „Nietykalni”.

W ramach promocji produkcji aktor na jeden dzień postanowił wejść w rolę Assane’a Diopa w prawdziwym świecie i udał się do paryskiego metra, aby tam incognito rozklejać plakaty reklamowe. Czy został rozpoznany przez przechodniów? Sprawdźcie, sami! 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Netflix ma na swoim koncie wiele świetnych akcji i kampanii promujących nowe seriale oraz filmy. Przykładem tego są liczne działania związane z serialem „Stranger Things”.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2019 roku Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się