Niedawno premierę miała trzecia część popularnego serialu Netfliksa „Dom z papieru”. Platforma w ramach promocji zaplanowała kilka ciekawych działań, w tym m.in. stworzenie specjalnej kolekcji ubrań wraz z marką Diesel czy umieszczenie na krakowskim Rynku Głównym ogromnej rzeźby przedstawiającej maskę Salvadora Dalego.
Zobacz również
Innym przykładem niekonwencjonalnych działań marketingowych Netfliksa jest niedawna akcja na frankfurckim lotnisku – na taśmie bagażowej pojawiły się czerwone walizki, wypchane banknotami euro, a na nich znajdowały się pseudonimy bohaterów serialu „Dom z Papieru”.
Co więcej, na ekranach wyświetlających informacje o lotach pojawiły się też sylwetki bohaterów produkcji wraz z najważniejszymi informacjami o nich.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za realizację odpowiadały niemieckie agencje Heimat Active oraz Media Frankfurt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji Netfliksa, zorganizowanych w ramach promocji serialu „Stranger Things”.