To nie pierwszy raz, gdy Netflix nawiązał współpracę z popularną marką w ramach promocji swojego serialu. Wystarczy wspomnieć o premierze trzeciego sezonu „Stranger Things” i wielu ciekawych inicjatywach z tym związanych.
Zobacz również
Niedawno swoją premierę miała trzecia część „Domu z papieru”. W jej ramach na Rynku Głównym w Krakowie pojawiła się ogromna rzeźba przedstawiająca maskę Salvadora Dalego, która jest często wykorzystywana przez bohaterów serialu. Teraz z kolei popularna marka Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję inspirowaną produkcją.
Znajdziemy w niej 14 różnych części garderoby, nawiązujących do imion bohaterów serialu Netflixa oraz do wspomnianej maski Salvadora Dalego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcji towarzyszy też kampania reklamowa, którą przygotowała agencją Publicis Italy.
zdjęcia: instagram.com/diesel
PS
Netflix po raz kolejny zaskoczył nas świetną kreacją przygotowaną w ramach promocji nowego sezonu serialu – tym razem kultowa polska piosenkarka Beata Kozidrak zachęca do oglądania nowej części „Orange Is The New Black”.
PS2
W 2018 roku Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.
PS3
Niektóre marki przeżywałyby „katusze”, gdyby nagle z ich profilu w mediach społecznościowych ubyło kilkanaście tysięcy followersów. Jednak nie w przypadku brandu Diesel, który stworzył specjalną kampanię celebrującą utratę pewnych obserwujących.