Diesel świętuje utratę followersów za swoją kolekcję na cześć osób LGBT

Diesel świętuje utratę followersów za swoją kolekcję na cześć osób LGBT
Niektóre marki przeżywałyby „katusze”, gdyby nagle z ich profilu w mediach społecznościowych ubyło kilkanaście tysięcy followersów. Jednak nie w przypadku brandu Diesel, który stworzył specjalną kampanię celebrującą utratę pewnych obserwujących.
O autorze
1 min czytania 2019-07-10

W czerwcu, miesiącu znanym też jako „pride month”, Diesel stworzył specjalną kolekcję, będącą swego rodzaju hołdem dla społeczności LGBT. Składa się ona z koszulek, t-shirtów czy bluz z charakterystycznym logo marki na tęczowym tle i napisem „Pride”.  

Niektórym klientom marki nie spodobało się jednak jej poparcie dla społeczności LGBT. W związku z tym, od momentu wypuszczenia kolekcji i reklamowania jej na instagramowym profilu brandu, Diesel stracił ponad 14 tysięcy followersów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka jednak nie zamierzała się tym faktem specjalnie martwić – na swoim Instagramie opublikowała post, w którym wręcz podziękowała tym osobom, które zdecydowały się przestać obserwować jej profil społecznościowy. Brand dodatkowo zapewnił też, że dalej zamierza wspierać społeczności LGBT i nie ma zamiaru się z tym ukrywać. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W swojej kampanii na sezon wiosna-lato 2019, marka Diesel w ironiczny sposób przedstawiała influencerów i przekonywała, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”.

PS2

W kolejnej odsłonie kampanii „Be A Follower”, marka Diesel pokazywała, że życie jest lepsze, gdy jest się followersem i nagradzała wszystkich tych, którzy nie są influencerami.