Ekstraklasa na międzynarodowej platformie sprzedaży praw mediowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ekstraklasa na międzynarodowej platformie sprzedaży praw mediowych

Ekstraklasa rozszerza działania wokół sprzedaży praw mediowych i rozpoczyna współpracę z Content Arena, dostawcą oprogramowania ułatwiającego obrót sportowymi prawami mediowymi. Dzięki temu Ekstraklasa zyskuje nowe narzędzie do promocji i komercjalizacji rozgrywek.

– Nieustannie analizujemy światowy rynek praw mediowych i rozwijane narzędzia pod kątem możliwości efektywnego docierania z naszą ofertą praw mediowych do jeszcze szerszej grupy nadawców. Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z rożnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Chcemy przy tym jeszcze bardziej ułatwić zagranicznym nabywcom praw mediowych dostęp do transmisji rozgrywek Ekstraklasy i współpracy z nami. Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów – zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów. Nie możemy bowiem zapominać, że wszystkie nasze mecze są dostępne live w każdym zakątku świata, z wyjątkiem krajów objętych wyłącznymi licencjami, poprzez Ekstraklasa.TV. Ten serwis również będziemy dalej rozwijać – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa SA.

Oprócz roli globalnego cyfrowego kanału sprzedaży praw mediowych, Content Arena Manager jest narzędziem, które umożliwia przeprowadzenie pełnego procesu sprzedaży praw, a przy tym bardzo go upraszcza. Skraca też czas transakcji. Dzięki funkcji Availability Engine oferuje ustrukturyzowany dostęp do listy praw w zależności od wybranych przez kupca parametrów, np. okresu licencji, zakresu praw, terytoriów, na których są dostępne. Z kolei funkcja Contract Generator pozwala na częściową lub pełną automatyzację procesu prawnego. Z Content Arena współpracują m.in. Bundesliga, najwyższa włoska liga koszykarska Lega Basket Serie A, agencja Stats Perform, Europejska Federacja Piłki Ręcznej czy SNTV.

– Content Arena z wielkim zadowoleniem rozpoczyna współpracę z polską Ekstraklasą - nie możemy się doczekać wykorzystania naszej wiedzy technologicznej do usprawnienia i digitalizacji procesów związanych ze sprzedażą praw mediowych Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że przy wykorzystaniu rozwiązania Content Arena Manager, działalność ligi w tym zakresie będzie jeszcze bardziej efektywna, co także da jeszcze lepszy efekt finansowy – mówi Lukas Zajancauskas, dyrektor Strategii i Rozwoju Biznesu Content Arena.

Content Arena została założona przez Erika Lorenza and Saschę Kojica, menedżerów działających wcześniej przez lata na rynku sportowych praw mediowych w imieniu np. Bundesligi, Sportradar, Discovery, DAZN, M&P Silva i innych. Główne rozwiązanie IT – Content Arena Manager – to zestaw narzędzi usprawniających i optymalizujących procesy handlowe oraz prawne w ramach sprzedaży praw. Z rozwiązań platformy korzysta ponad 1000 podmiotów z 75 krajów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij