Something in the AiR II – wygraj talent show w Internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Something in the AiR II – wygraj talent show w Internecie

Something in the AiR II to kolejna edycja muzycznego talent show w Internecie realizowanego przez warszawską agencję e-marketingu BizRunner dla ZIBI S.A. – wyłącznego dystrybutora instrumentów muzycznych Casio w Polsce.

Konkurs który przyjął oryginalną formę sieciowego talent show, to wyjątkowa szansa dla młodych artystów na zaprezentowanie swoich umiejętności i zdobycie cennych nagród w postaci pianin cyfrowych Casio z linii Privia. Poprzednia edycja konkursu i historia finalistów, Patryka Kumóra i MC Sobieskiego, pokazały, że kariera muzyczna wcale nie musi rozpoczynać się na wielkich scenach, lecz może rozkwitać w domowym zaciszu – przy komputerze i półprofesjonalnym mikrofonie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Młodzi wykonawcy mogą nadsyłać swoje zgłoszenia poprzez dedykowaną aplikację na fanpage facebook.com/CASIOmusicPL do 3 czerwca 2014. Organizatorzy czekają na utwory własne i covery znanych przebojów, które ocenią Internauci oraz profesjonalne jury, w którego ławach zasiądą takie sławy jak legenda gitary, Andrzej Nowak i członkowie kultowego zespołu Myslovitz.

W czasie pierwszej edycji sieciowego talent show, fanpage CASIOmusicPL polubilo 20 000 fanów (agencji udało się utrzymywać wysokie zaangażowanie internautów), 10 000 facebookowiczów głosowało na 80 nagrań, a wydarzenia konkursowe komentowali znani blogerzy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij