TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + JUNG v MATT jako associate creative director

O autorze
2 min czytania 2021-01-15

Pablo Dominguez Agregan, zdobywca pięciu Lwów Cannes Lions, a także 80 innych nagród i wyróżnień w międzynarodowych czy krajowych konkursach wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem m.in. w USA i Holandii – Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

Pochodzący z hiszpańskiej Galicji Pablo Dominguez w 180heartbeats zaczynał swoją przygodę z reklamą. Przyjechał do Polski wiosną 2015 roku na staż w ramach Talent Programu. W ciągu trzech lat spędzonych w 180heartbeats, przeszedł drogę od stażysty do art directora. Pracował dla OBI, Allegro, Ben&Jerry’s, Dakea, San Miguel, Canal+. Największy sukces odniósł wymyślając “Niezniszczalną Tęczę” dla Ben&Jerry’s w 2018 roku. Kampanię nagrodzono dwoma srebrnymi i trzema brązowymi Lwami, a także D&AD Awards, The One Show, Andy, Clio, Eurobest, Epica i wieloma innymi wyróżnieniami. W lipcu 2018 roku przeszedł do DDB Warszawa, gdzie jako senior art director pracował m.in. dla marek McDonald’s, Volkswagen i Huawei.

Zatrudniając Pablo Domingueza, 180heartbeats jako 10. najlepsza niezależna kreatywna agencja Cannes Lions 2019 i Agencja Reklamowa Roku 2020 w KTR, chce rozwijać portfolio nagradzanych i efektywnych pomysłów.

– Oprócz talentu, Pablo ma w sobie wspaniałą, pozytywną energię, za którą tęskniliśmy w 180 – mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats JUNG v MATT. – Nowy rok zaczynamy więc pełni optymizmu, że ten powrót przyniesie dużo dobrego w tych skomplikowanych czasach – dodaje Sadowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę, że wracam do 180heartbeats – komentuje Pablo Dominguez Agregan, associate creative director 180heartbeats JUNG v MATT. – To agencja, w której niezwykle ceni się kreatywność. Pokazuje to od lat, ostatnio zdobywając tytuł Agencji Roku w KTR. Zaczynałem tutaj swoją zawodową karierę i jestem bardzo wdzięczny za nową możliwość rozwoju w tej właśnie agencji. Jestem przekonany, że razem zrobimy jeszcze kolejne wspaniałe projekty – dodaje Pablo Dominguez Agregan.

W 180heartbeats jako associate creative director będzie pracował dla Burger King, Ben&Jerry’s, Pyszne.pl, Nike. Zarządza nowym teamem kreatywnym, który równolegle dołączył do agencji. Tworzą go: Antonia Ruszkowska, junior art director oraz Aleksander Madej, junior copywriter. Ruszkowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w BeCore Experiential Marketing w Los Angeles, gdzie uczestniczyła w tworzeniu eventów, m.in. dla RedBull, Disney, CBS Super Bowl, XBOX, Amazon, White Claw, Harley Davidson, Twitch, PUBG, BNP Paribas Open oraz wielu innych. Ukończyła szkołę filmową w Kalifornii – Dodge College Of Film And Media Arts (PR & Advertising i Graphic Design). Natomiast Madej przez 1,5 roku zdobywał doświadczenie w agencji digitalowej „Riff” w Amsterdamie – m.in. odpowiadał za social media The Ocean Cleanup, holenderskiej organizacji, która pomaga ratować oceany przed zaśmieceniem. Wcześniej pracował także w marketingu Philip Morris International w Lozannie i Warszawie. Absolwent State University of New York oraz New York University in Prague, który w tym roku broni tytułu magistra na University of Amsterdam.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się