Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwszy DIMAQ Voice online w nowym roku już 26 stycznia. Poznaj agendę najbliższego spotkania!

Bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu wracają w nowej formule - DIMAQ Voice przenosimy na platformę streamingową. Wydarzenie będzie odbywało się raz w miesiącu, między godziną 15:00 a 16:00 oraz obejmie dwa lub więcej wystąpień ekspertów marketingu online.
O autorze
2 min czytania 2021-01-19

Podczas najbliższej 17. edycji DIMAQ VOICE, która odbędzie się 26 stycznia wysłuchamy dwóch prelekcji. Wystąpią Agnieszka Kraińska z Mediafarm oraz Łukasz Matyński z Media Choice.

Prelekcja I: „E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda?”

Ci, którzy tego nie przeżyli, mogą sobie tylko wyobrazić obraz rzeczywistości polskich rodzin w czasie pierwszego lockdownu. Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła komputer z rodzicami, a 14 proc. – dodatkowo także z rodzeństwem. Jak wyglądała nauka zdalna w wiosennej fali pandemii? Okazała się kompletną porażką, czy wciągającą przygodą? Prawdę o nauce zdalnej w czasach Covid-19 przybliży Agnieszka Kraińska, account manager, Mediafarm.

Z tej prezentacji dowiesz się:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • jaki obraz nauki zdalnej i e-szkoły prezentują wyniki badania „Dzieci w sieci Multiscreen”;
  • jaki jest stan posiadania polskich rodzin, jeśli chodzi o elektronikę i sieć;
  • szczegółów na temat realiów nauki zdalnej popartych liczbami;
  • tego, jak w trybie zdalnym przebiega komunikacja nauczyciel – uczeń oraz jakie są problemy wynikające z ograniczeń technicznych;
  • najciekawszych mitów na temat nauki zdalnej.

Prelekcja II: „Nie marnuj budżetu, czyli jak zmierzyć efektywność kampanii digital?”

W obecnych czasach prawidłowa kontrola kosztów staje się rzeczą kluczową dla wielu branż. Jakie narzędzia, procesy, a także nawyki mogą umożliwić efektywne zarządzanie budżetem marketingowym? Przede wszystkim pomiar naszych działań. Nowe trendy w mierzeniu skuteczności działań marketingowych szczegółowo przedstawi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z tej prezentacji dowiesz się:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • od czego zacząć pomiar skuteczności prowadzonych kampanii;
  • jakie narzędzia do mierzenia efektywności kampanii wykorzystują agencje i które może wykorzystać sam klient;
  • jak automatyzować działania w dziale marketingu przy wykorzystaniu BI.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mają szansę na zdobycie większej liczby punktów za udział niż dotychczas. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji: dimaq.pl/dimaq-voice/zarejestruj-sie/

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku.

Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2021!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.