TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Badanie wydatków na SEM wśród reklamodawców. Weź udział!

Grupa Robocza SEM IAB Polska wspólnie z Panelem Badawczym Ariadna zapraszają przedstawicieli reklamodawców do udziału w krótkiej ankiecie dotyczącej wydatków na SEM. Badanie trwa do 16 lutego, a wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut!
O autorze
0 min czytania 2021-01-21

Celem badania jest sprawdzenie nastrojów i opinii wśród osób decydujących o wydatkach na reklamę online w stosunku do marketingu w wyszukiwarkach internetowych i sieciach kontekstowych. W szczególności przedmiotem analizy będą trendy dotyczące skali i zmian w wydatkach na przełomie 2020 i 2021 roku oraz wpływu pandemii COVID-19 na podejmowane decyzje o alokacji budżetów.

Do wypełnienia ankiety zapraszamy wszystkich przedstawicieli reklamodawców, którzy decydują o wydatkach reklamowych, bez względu na branżę i wielkość organizacji.

Badanie trwa do 16 lutego 2021, a wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut. Zapraszamy!

Ankietę można wypełnić na tej stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj