Monika Kowalewska przez ostatnie ponad 2 lata związana była ze Stratosferą, firmą doradztwa strategicznego, gdzie pełniła funkcję dyrektorki zarządzającej. Przez 6 lat prowadziła polską edycję projektu Superbrands, odpowiadając m.in. za relaunch programu. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w budowaniu strategii dla marek, zarówno w Polsce, jak i w projektach międzynarodowych.
– Wzrastająca świadomość konsumencka powoduje, że Wawel ma dziś do zaoferowania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Musimy popracować nad strategią. Monika zdecydowała się sprawdzić po drugiej stronie. Ma wszystko, żeby odnieść sukces – powiedział Dariusz Orłowski, prezes Wawel S.A.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Monika Kowalewska jest absolwentką Wydziału Psychologii SWPS oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Innowacją (SWPS i School of Form).