Monika Kowalewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wawel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Monika Kowalewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wawel

Od 1 lutego br. działem marketingu producenta słodyczy pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.

Monika Kowalewska  przez ostatnie ponad 2 lata związana była ze Stratosferą, firmą doradztwa strategicznego, gdzie pełniła funkcję dyrektorki zarządzającej. Przez 6 lat prowadziła polską edycję projektu Superbrands, odpowiadając m.in. za relaunch programu. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w budowaniu strategii dla marek, zarówno w Polsce, jak i w projektach międzynarodowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wzrastająca świadomość konsumencka powoduje, że Wawel ma dziś do zaoferowania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Musimy popracować nad strategią. Monika zdecydowała się sprawdzić po drugiej stronie. Ma wszystko, żeby odnieść sukces – powiedział Dariusz Orłowski, prezes Wawel S.A.

Monika Kowalewska jest absolwentką Wydziału Psychologii SWPS oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Innowacją (SWPS i School of Form).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij