Tyskie rozpoczyna kolejna kampanię w ramach platformy „Przejdźmy na TY”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tyskie rozpoczyna kolejna kampanię w ramach platformy „Przejdźmy na TY”

W ramach kampanii, tym razem pod hasłem „Więcej nas łączy niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na TY, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki Tyskiego z polskimi imionami, które są już dostępne w sklepach. Kampanię promuje spot reklamowy oraz działania w Internecie.

Nowa kampania Tyskiego, w ramach platformy komunikacji Przejdźmy na TY, ma wpisywać się w długookresową wizję marki. Tyskie podkreśla, że w dzisiejszym świecie, zwłaszcza tym pandemicznym, społeczeństwo jest coraz bardziej podzielone i coraz bardziej sobie obce. Jak przekonuje marka Tyskie, piwo w polskiej kulturze od zawsze było tym, co zbliża. Dlatego marka jako cel stawia sobie znalezienie wspólnego mianownika mimo różnic.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy. W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń przejście na TY stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.

Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij