Małgorzata Guryn objęła stanowisko client service director w Havas Warsaw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Małgorzata Guryn objęła stanowisko client service director w Havas Warsaw

Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko client service director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako business development director.

W ramach nowych obowiązków Małgorzata Guryn będzie zarządzać zespołem client service, odpowiadając za procesy przetargowe oraz koordynując projekty dla obecnych klientów agencji, między innymi Reckitt Benckiser, Orange, czy CANAL+. Małgorzata Guryn nadal będzie raportować bezpośrednio do Doroty Mazur – CEO agencji Havas Creative.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Małgorzata Guryn związana jest z branżą reklamową od 2002 roku. W poprzedniej agencji – BBDO spędziła 14 lat, ostatnio na stanowisku Account Directora. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z wielu branż, od FMCG i OTC, po finanse, ubezpieczenia, telekomy oraz B2B, które realizowała dla takich klientów, jak: PepsiCo, Bayer, 3M, Prudential, Getin Bank, Mars, Browar Namysłów, czy Zott. Pracowała m. in. nad kampanią „Młodzi Bogowie” dla Prudential, która w 2018 roku otrzymała złote Effie w kategorii Long Term oraz nad kampanią „To, co ważne” dla marki Huawei – zdobywcy złotego Effie w kategorii React & Sustain w 2020.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij