Biedronka doceniona Srebrnymi Spinaczami za skuteczną komunikację w dobie pandemii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biedronka doceniona Srebrnymi Spinaczami za skuteczną komunikację w dobie pandemii

Sieć Biedronka otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations w konkursie branży PR Złote Spinacze.

Złote Spinacze to nagrody za prowadzenie skutecznej, kreatywnej i profesjonalnej komunikacji. W tym roku sieć Biedronka została doceniona podwójnie dwoma srebrnymi statuetkami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W najsilniej obsadzonej kategorii COVID-19, jury oceniało dostosowanie sposobu i metod komunikacji firmy w warunkach bezprecedensowego zagrożenia wywołanego pandemią wirusa. Mimo wyjątkowej sytuacji Biedronka realizowała swoją misję bycia blisko klientów i dostarczania im codziennie najbardziej potrzebnych produktów spożywczych. W momencie, gdy większość branż wstrzymała działania komunikacyjne, sieć pozostała na pierwszej linii komunikacji. Był to również okres dedykowanych akcji pomocy dla polskich przedsiębiorców, klientów i pracowników. Proaktywna i zintensyfikowana komunikacja z konsumentami poprzez media pozwoliła zapewnić ich o największej trosce o bezpieczeństwo podczas zakupów w sklepach sieci. Jednocześnie uruchomione programy, takie jak „Czas na wspieranie małych producentów” oraz „Czas na pomaganie seniorom 65+”, pozwoliły dotrzeć do tych grup społecznych, które potrzebowały wsparcia w największym stopniu. Do programu „Czas na wspieranie małych producentów” zgłosiło się ponad 500 lokalnych firm, a 20 tysięcy osób stało się częścią programu „Czas na pomaganie seniorom 65+”

– Za tymi liczbami stoją historie ludzi, do których Biedronka dotarła ze wsparciem w ubiegłym roku. Jest nam niezmiernie miło, że jury konkursu Złote Spinacze doceniło naszą natychmiastową odpowiedź na nową rzeczywistość, z którą przyszło nam się zmierzyć. Podjęte przez nas działania pozwoliły nam pozostać blisko naszych klientów, pracowników, partnerów biznesowych, mimo konieczności zachowania dystansu społecznego – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka.

Działania Biedronki zostały docenione również w kategorii Media Relations. Na Srebrnego Spinacza zasłużyła strategia komunikacji marki w relacji z mediami w nowej covidowej rzeczywistości. Gdy inne firmy ograniczały działania komunikacyjne, Biedronka przeciwnie – zwiększyła aktywność. Zastosowane przez sieć rozwiązania, takie jak szybka i proaktywna komunikacja wzmocniona przekazem wizualnym, wirtualne spacery po nowo otwieranych sklepach, uruchomienie profilu na LinkedIn, czy transmisje live zamiast standardowych eventów, pozwoliły utrzymać efektywne relacje z dziennikarzami na wysokim poziomie oraz docierać z ważnymi komunikatami do klientów sieci. W działaniach komunikacyjnych Biedronkę wspierała agencja Hill+Knowlton Strategies.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij