Value Media i SalesTube z kampanią nowej marki piwa BUH

Wystartowała kampania promocyjna piwa kraftowego BUH spółki „Przyjazne Państwo” stworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego. Za strategię, planowanie i zakup mediów w tym online oraz TV odpowiadają agencje należące do Group One – Value Media i SalesTube.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Dotychczasowe działania mediowe skoncentrowano w digitalu skupiając się na zasięgowej kampanii na portalach horyzontalnych i emisji display na powierzchniach dostępnych w ramach Programmatic. Na luty zaplanowano emisję video w online, działania na Facebooku i kampanię TV wykorzystującą zarówno stacje główne jak i tematyczne. Ambasadorką projektu została aktorka Katarzyna Warnke, którą zobaczymy na kreacjach reklamowych. Za produkcję spotów odpowiada agencja Lulu Production.

Przyjazne Państwo tworzą: Kuba Wojewódzki, Janusz Palikot i Tomasz Czechowski. Kuba Wojewódzki to jeden z najpopularniejszych polskich dziennikarzy, prezenter TVN i showman. Janusz Palikot z branżą napojów jest związany od 30 lat, z kilkuletnią przerwą na politykę. W 2018 roku od Marka Jakubiaka odkupił historyczny, małopolski browar – Tenczynek. Stworzył też trzy kolejne biznesy: Tenczyńska Okovita, Tenczynek Bezalkoholowe i Alembik Polska, które zanotowały rekordowe kwoty w emisjach crowdfundingu udziałowego. Tak zyskał ponad 3,5 tys. inwestorów. Trzecim wspólnikiem Przyjaznego Państwa SA jest Tomasz Czechowski, zaangażowany w rozwój marki piw rzemieślniczych Doctor Brew oraz licznych projektów w branży gastronomicznej.