Kampania agencji Scholz & Friends Warszawa „Brita. Lubię ją” wystartuje na rynkach europejskich

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania agencji Scholz & Friends Warszawa „Brita. Lubię ją” wystartuje na rynkach europejskich

Kampania „Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech dużych rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki Brita.

Nowa kampania z udziałem Olgi Frycz wystartowała w Polsce w połowie października. Bazuje na koncepcie zdrowego trybu życia, troski o własne samopoczucie oraz o środowisko naturalne, co wprost nawiązują do wartości marki. Brita wspiera swoich konsumentów w lubieniu siebie samych, wyrażonym poprzez dbanie o siebie na co dzień. Wspiera również swoich konsumentów w ich trosce o ekologię poprzez redukcję plastikowych odpadów. Kampania na rynku polskim była poprzedzona pozytywnym wynikiem badań konceptu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przekaz polskiej kampanii spotkał się z entuzjazmem zagranicznych oddziałów firmy. Doceniono pozytywny sposób wyrażenia troski o siebie i środowisko, prezentowany w spotach z udziałem Olgi Frycz, której styl życia, wartości i autentyczność komunikacji są spójne ze światem marki Brita. Tym samym, po raz pierwszy koncept wypracowany dla rynku polskiego znajdzie zastosowanie na innych rynkach zagranicznych marki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij