Nestlé ratuje pszczoły

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nestlé ratuje pszczoły

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę promocji producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Promocja przebiega pod hasłem „Ratuj Pszczoły” (www.ratujpszczoly.com) i objęła wybrane płatki śniadaniowe Nestlé. Sprzedaż promocyjna rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa do 30 kwietnia 2021 roku lub do wyczerpania puli nasion. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w promocji należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie wypełnić formularz na stronie www.ratujpszczoly.com i odebrać saszetkę nasion (20 tysięcy saszetek nasion miododajnych).

Akcja promocyjna będzie komunikowana za pomocą materiałów POS, w social mediach, na opakowaniach płatków. W ramach akcji producent płatków śniadaniowych Nestlé rozpoczął współpracę z fundacją ROI SIĘ, która m.in. wynajmie ule oraz wysieje łąkę nasionami roślin miododajnych. Koncept kreatywny powierzono agencji Hi Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij