Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Carrefour uruchamia nowy Dział Komunikacji w Polsce

W odpowiedzi na wyzwania komunikacyjne, w Carrefour Polska od dzisiaj rozpoczął funkcjonowanie Dział Komunikacji, na którego czele stanęła Izabella Rokicka, obejmując nową funkcję dyrektora komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2021-02-02

Celem zmian jest lepsze wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez wzmocnienie spójności oraz wykorzystanie synergii komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i wewnętrznej.

– Chcemy połączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy, tworząc Dział Komunikacji. Tym samym, stawiamy przed nowym Działem ambitne wyzwania, w tym standaryzację i uproszczenie procesów, a także wspólnych narzędzi oraz zachowanie dużej spójności w komunikacji marki przy bliskiej współpracy z zespołem marketingowym – powiedział Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska.

Stanowisko dyrektora komunikacji obejmie Izabella Rokicka, która będzie zarządzała nowym zespołem komunikacji. Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu oraz eksperckiej wiedzy, łączy kompetencyjnie wszystkie obszary.

Ponad 20-letnie doświadczenie Izabelli Rokickiej w branży zaowocowało nagrodą „Ludzie, którzy zmieniają biznes” w 2015 roku, uzyskiwaną głosami internautów. Pracowała między innymi w największych firmach branży budowlanej, odpowiadając za komunikację wewnętrzną, PR, obszar CSR oraz Public Affairs. Zakładała i przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”. Od wielu lat aktywnie angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami. Izabella Rokicka jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę z wyzwania, jakim jest budowa nowego Działu w Carrefour Polska, i zamierzam w pełni zaangażować się w realizację nowych, strategicznych zadań komunikacyjnych – powiedziała Izabella Rokicka.

Jednocześnie do nowego Działu Komunikacji został włączony dotychczasowy Dział Komunikacji Zewnętrznej i PR, zaś jego dotychczasowy dyrektor i rzecznik prasowy Maria Cieślikowska rozstała się z firmą. Carrefour Polska dziękuje jej za wieloletnie zaangażowanie w budowanie wizerunku firmy i wszystkie działania komunikacyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się