Celem zmian jest lepsze wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez wzmocnienie spójności oraz wykorzystanie synergii komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i wewnętrznej.
– Chcemy połączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy, tworząc Dział Komunikacji. Tym samym, stawiamy przed nowym Działem ambitne wyzwania, w tym standaryzację i uproszczenie procesów, a także wspólnych narzędzi oraz zachowanie dużej spójności w komunikacji marki przy bliskiej współpracy z zespołem marketingowym – powiedział Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Stanowisko dyrektora komunikacji obejmie Izabella Rokicka, która będzie zarządzała nowym zespołem komunikacji. Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu oraz eksperckiej wiedzy, łączy kompetencyjnie wszystkie obszary.
Ponad 20-letnie doświadczenie Izabelli Rokickiej w branży zaowocowało nagrodą „Ludzie, którzy zmieniają biznes” w 2015 roku, uzyskiwaną głosami internautów. Pracowała między innymi w największych firmach branży budowlanej, odpowiadając za komunikację wewnętrzną, PR, obszar CSR oraz Public Affairs. Zakładała i przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”. Od wielu lat aktywnie angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami. Izabella Rokicka jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations.
– Bardzo się cieszę z wyzwania, jakim jest budowa nowego Działu w Carrefour Polska, i zamierzam w pełni zaangażować się w realizację nowych, strategicznych zadań komunikacyjnych – powiedziała Izabella Rokicka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jednocześnie do nowego Działu Komunikacji został włączony dotychczasowy Dział Komunikacji Zewnętrznej i PR, zaś jego dotychczasowy dyrektor i rzecznik prasowy Maria Cieślikowska rozstała się z firmą. Carrefour Polska dziękuje jej za wieloletnie zaangażowanie w budowanie wizerunku firmy i wszystkie działania komunikacyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing