TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Avon podbija serca nową kampanią na walentynki

Avon w lutym wystartował z kampanią walentynkową, w której przedstawia nową kolekcję zmysłowych perfum Attraction Desire dla Niej i dla Niego. Marka podkreśla, że zapachy te działają jak afrodyzjak, pobudzają zmysły i są idealnym prezentem na zbliżające się walentynki.
O autorze
1 min czytania 2021-02-02

Do serii zapachów Attraction dołączył nowy duet – Desire. Minimalistyczne flakony są do siebie odpowiednio dopasowane i zostały zaprojektowane tak, by przypominały parę doskonałą. Ekscytujący akord „The Fire”, zawarty w obu wersjach zapachowych, to połączenie eliksiru z palonej wiśni i złotego bursztynu.

Najnowszy katalog Avon 2/2021 z sesją zdjęciową z udziałem Edyty Zając pojawił się 1 lutego 2021 roku na wszystkich rynkach w Europie Centralnej. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych, prasie i telewizji. Od 1 do 28 lutego będzie można obejrzeć specjalny klip reklamowy – pojawi się on w kanałach TV, jak Polsat, TVP czy TVN oraz ich stacjach tematycznych, a także w digitalu i na platformie VOD.

– Nowe zapachy Attraction Desire dla Niej i dla Niego to o wiele więcej niż tylko perfumy. W klipie reklamowym chcieliśmy pokazać, jak intensywnie pobudzają one zmysły, rozpalają namiętność i że działają jak afrodyzjak. Między naszymi bohaterami jest widoczna chemia, pasja, a ich spotkanie dzięki zapachom od Avon przemieniło się w hipersensualne doznanie – mówi Paweł Halski, autor klipu.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz aktywację w social media odpowiada marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words, za zakup prasy i TV – agencja mediowa Starcom. Autorem klipu reklamowego jest Paweł Halski, CE Creative and Print Production Avon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj