TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nestlé aktywizuje absolwentów na Facebooku

Nestlé Polska S.A. już po raz trzeci za pomocą portalu Facebook i avatara – Natalii Honoraty Witalnej – aktywizuje studentów i absolwentów zainteresowanych zdrowym żywieniem. W tym roku firma wychodzi naprzeciw potrzebom lokalnych społeczności.
O autorze
2 min czytania 2014-03-26

Zadaniem młodych pasjonatów zdrowia będzie zaprojektowanie inicjatywy, która zachęci kobiety w ich najbliższym otoczeniu do refleksji nad swoim codziennym żywieniem oraz aktywnością fizyczną i być może skłoni je do zmian. W poprzednich edycjach konkursu, studenci i absolwenci pomagali Natalii Honoracie Witalnej, awatarowi wytworzonemu na potrzeby konkursu. W tym roku to ona, w roli asystentki Starszej Specjalistki ds. Żywienia Agnieszki Piskały, będzie służyła poradami oraz wspierała ich w diagnozowaniu potrzeb lokalnych społeczności i projektowaniu inicjatyw budujących świadomość w obszarze żywienia i zdrowia.

– W 3. edycji projektu Natalia przez 3 miesiące będzie mi pomagała przy koordynacji konkursu i informowała o tym na fan page’u. W ten sposób studenci i absolwenci będą mieli okazję, żeby zobaczyć, jak wygląda praca w Nestlé od środka oraz przygotować się na to, co ich czeka, jeśli zostaną laureatami. My z kolei będziemy sygnalizować potrzeby lokalnych społeczności i podsuwać im pomysły na akcje, które mogą zaprojektować. Za pomocą tej inicjatywy chcemy pokazać, jak wiele wyzwań i ścieżek rozwoju zawodowego stoi przed pasjonatami zdrowego trybu życia. Wierzymy też, że przy naszej pomocy i wsparciu samorządów, pomysły uczestników na akcje edukacyjne zostaną wcielone w życie oraz przyniosą wiele pozytywnych zmian – mówi Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A. i koordynatorka 3. edycji konkursu.

W konkursie zostanie wyłonionych jedenastu laureatów, którzy otrzymają możliwość rozwoju i zwiększenia kompetencji zawodowych. Trzech autorów najlepszych prac odbędzie staże w Nestlé, natomiast ośmiu kolejnych weźmie udział w szkoleniu z autoprezentacji przeprowadzonym przez agencję PR Synertime oraz wystąpi z własną prelekcją podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego w Rogowie. Założeniem projektu jest też pomoc uczelniom, kształcącym specjalistów z obszarów żywienia, zdrowia i CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu), w realizacji innowacyjnych projektów dydaktycznych, istotnych z punktu widzenia ich rozwoju. Ta uczelnia, której studenci uzyskają łącznie najwięcej punktów z ocen prac konkursowych, otrzyma grant naukowy o wartości 15 tys. zł.Dodatkowo firma wesprze autorów najlepszych prac we wprowadzeniu ich pomysłów w życie.

Akcji – jak co roku – będą towarzyszyć spotkania specjalistów ds. żywienia Nestlé Polska S.A. ze studentami uczelni wyższych w Polsce w ramach ogólnopolskiego Żywieniowego Roadshow Nestlé. Tematem rozmów będą trendy i wyzwania żywieniowe w Polsce i na świecie oraz perspektywy rozwoju i zawodowej przyszłości młodych specjalistów. Tylko w drugiej edycji podczas Roadshow pokonano dystans 5 tysięcy kilometrów, aby spotkać się z prawie 500 studentami kierunków żywieniowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za merytoryczny wymiar projektu odpowiada Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A, a za wykonanie – Dział Korporacyjny Agencji Synertime, pod kierownictwem Barbary Labuddy, Prezesa Zarządu.

Inicjatywa Nestlé, pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki, magazynu Eurostudent oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE, realizowana jest w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się